miercuri, 4 mai 2011

Iepurii de Paşte şi iepurii playboy


Dragii mei, iată că, am ajuns şi anul acesta, cu ajutorul lui Dumnezeu, să ne bucurăm de Învierea lui Hristos.
Cu tristeţe îmi dau seama că nu toţi ne bucurăm de această mare sărbătoare aşa cum ar trebui, că înţelegem diferit această sărbătoare în funcţie de educaţie, de cât vrem să credem şi mai ales de cât vrem să căutăm adevărul.
În perioada Sfintelor Paşti (ca de altfel şi în perioadele celorlalte sărbători creştine) suntem asaltaţi de tot felul de mascote ce laicizează semnificaţia Sfintelor sărbători..Stau şi mă întreb cum de a ajuns iepurele să fie o mascotă pentru Sfânta înviere a Mântuitorului Hristos...încă nu am reuşit să găsesc o legătură..am găsit însă altă legătură a iepurelui, animal ce se consideră a fi necurat, cu revista playboy. Din păcate pentru mulţi mielul cel curat a fost înlocuit cu iepurele, simbol al desfrâului, al goliciunii, al murdăririi trupului uman ce trebuie să fie templu al Duhului Sfânt ("Nu stiti ca voi sunteti Templul lui Dumnezeu, si ca Duhul lui Dumnezeu locuieste in voi? (1Cor.3:16)Daca nimiceste cineva Templul lui Dumnezeu, pe acela il va nimici Dumnezeu; caci Templul lui Dumnezeu este sfant: si asa sunteti voi. (1Cor.3:17)).
Depinde de noi să nu acceptăm, atât cât putem, aceste invadări ale spaţiului creştin. Să dăm Sfintelor sărbători importanţa şi respectul cuvenit.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails