luni, 30 noiembrie 2009

Sfântul Apostol Andrei

"Eu sînt rob Crucii lui Hristos, şi mai mult doresc moartea Crucii, decît să mă izbăvesc de chinuri, de care nicidecum nu mă tem; iar tu vei putea scăpa de chinurile cele veşnice care te aşteaptă, dacă ispitind răbdarea mea, vei crede în Hristos, căci eu mai mult pentru pierzarea ta mă mîhnesc, decît tu pentru pătimirea mea. De vreme ce pătimirile mele vor fi numai într-o zi, sau cel mult două şi vor sfîrşi, iar patimile tale nici după o mie de ani nu vor avea sfîrşit. De aceea nu-ţi mai înmulţi patimile, nici îţi mai aprinde focul cel veşnic".Viaţa Sfântului Apostol Andrei

Dumnezeu să ne dăruiască tuturor tăria pe care a avut-o Sfântul Apostol Andrei, în faţa prigonirii sale pentru Hristos Mântuitorul nostru. Pace, înţelepciune, bucurie duhovnicească şi toate cele către mântuire să vă dăruiască Bunul Dumnezeu pentru mijlocirea Sfântului Apostol Andrei, pentru cei cărora îi purtăm numele şi pentru toţi românii, pentru că Sfântul este ocrotitorul ţării noastre...deci sărbătoarea ar trebui să se prelungească şi cu ziua de mâine..Numai bine!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails