luni, 3 mai 2010

Premiu şi leapşa :)



Am primit încă de vineri, de la ANCA şi de la LILIANA, un premiu cu leapsa, dar nu am avut timp sa-l postez pana acum.. Vă mulţumesc foarte mult fetelor! Ceea ce trebuie eu sa fac eu este:

  • sa postez premiul
  • sa spun din partea cui este oferit
  • sa ofer premiul altor 12 prieteni si sa afisez linkul lor
  • sa le dau de stire printr-un comentariu pe blogul lor
  • sa fac o lista cu 10 lucruri care imi plac

Premiul îl ofer mai departe către:

Şi acum 10 lucruri care îmi plac :) ordinea e aleatoare dupa primul punct

  • plimbarile in parc alaturi de prietenul meu
  • ciocolata cu alune
  • calatoriile (în special cele pe la Mănăstiri)
  • arhitectura & arta
  • gradinile pline cu flori din curtile Manastirilor
  • lucru de mana
  • lectura
  • muntele
  • muzica
  • copiii
ar mai fi şi altele dar lista e doar pentru 10 lucruri :)


Vă doresc o săptămână în care să fiţi cât mai aproape de Dumnezeu
Andreea Tatiana

2 comentarii:

Gingasia spunea...

Multumesc ca te-ai gandit la mine! pop

Anonim spunea...

Multumesc frumos pentru premiu, Maica Domnului sa te ocroteasca! Iti trimit si eu flori de primavara :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails