vineri, 28 ianuarie 2011

Minunea Sfântului Ierarh Calinic


Ajutorul Sfântului Ierarh Calinic de la Cernica l-am primit în vara anului 2010, pe la sfârşitul lunii mai. Într-o vineri după amiază, în timp ce mă aflam la servici, prietenul meu împreună cu un prieten comun, au venit la mine la servici, pe la sfârşitul programului, în jur de ora 20:00, şi au decis să dăm o fugă până la Mănăstirea Cernica. Pentru mine era un prilej de bucurie, pentru că de câte ori mersesem, eu niciodată nu puteam să intru. În acele zile aveam o problemă cu o măsea, al treilea molar, m-i se umflase gingia şi în puţina mea cunoaştere am crezut că-mi iese măseaua de minte nicidecum că gingia mea se inflamase din cauza problemei. În ziua cu pricina avusesem doar un mic discomfort dar în drum spre mănăstire parcă gingia mea se inflamase încă odată cât se inflamase toată ziua. Ajunşi la Sfânta Mănăstire, am intrat şi ne-am închinat la Sfintele Moaşte. Eu am poposit mai întâi la moaştele Sfântului Ierarh Calinic deoarece nu mă închinasem niciodată la Moaştele acestui Sfânt spre deosebire de Moaştele Sfântului Gheorghe. Deoarece durerea măselei începea să crească prima mea grijă a fost să-i cer Sfântului să mă tămăduiască. Popasul nostru a fost unul destul de scurt la Sfânta Mănăstire, fiind o ora înaintată, în jur de orele 21:00. În drumul spre Bucureşti durerea a început sa fie din ce în ce mai apăsătoare iar gingia parcă nu înceta a se mai inflama. Îmi dădeau lacrimile de durere şi ma gândeam deja ce noapte va urma. Ajunsă acasă, până pe la miezul nopţii am scuipat tot puroiul ce se strânsese la măsea, destul de dens şi destul de mult ca şi cantitate, nu am păţit aşa vreodată, şi astfel a doua zi am fost ca nouă, datorită Sfântului Ierarh Calinic. Eu aşa am simţit, că Dumnezeu s-a milostivit de mine păcătoasa prin Ierarhul Său Calinic. Aşa am primit în dar un nou prieten :) Slavă Lui Dumnezeu pentru toate!


Viaţa Sfântului Calinic

Acatistul Sfântului Calinic

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails