marți, 27 octombrie 2009

Sfântul Dimitrie Basarabov - ocrotitorul Bucureştilor




Week-end-ul acesta a fost unul deosebit! :) De ce?!. Pentru că Sfântul îmi este un prieten foarte drag cu care mă întâlnesc aproape în fiecare dimineaţă (sediul serviciului meu fiind pe Dealul Patriarhiei) Dumnezeu a rânduit să fac şi eu câte ceva pentru Sfânt...şi am început de sâmbătă, cu pregătirea verzei pentru sarmale (pentru pelerini) şi a celorlalte ingrediente, alături de doamnele şi tinerele din parohie, sâmbătă noapte m-am ocupat de distribuirea ceaiului pentru pelerini, alături de tinerii seminarişti şi atunci m-am întâlnit şi cu Sfântul "face to face", duminică după Sfânta Liturghie am pregătit sarmalele, iar duminică noapte a fost al doilea tur de distribuire a ceaiului. Week-end-ul acesta a fost o zi mare şi lungă şi îi mulţumesc Sfântului pentru că mi-a dat această ocazie şi am putut face şi eu ceva pentru El... şi nu m-am simţit obosită deloc...a fost o Binecuvântare:)

Viaţa Sfântului
Acatistul text
Acatistul audio

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails