vineri, 1 octombrie 2010

Un an de blog :)


Iată că a trecut un an de când am avut aici prima întâlnire cu voi. Am realizat acest blog din dorinţa de a face cunoscută credinţa noastră creştinească, pentru a-i ajuta pe cei ce au nevoie de un sfat, din puţinul meu pe care îl pot oferi şi nu în ultimul rând pentru mine, pentru noi cunoştinţe. Am "întâlnit" oameni minunaţi de la care am învăţat noi lucruri, mi-am facut noi prieteni, am împărtăşit experienţe. La început îmi făceam griji că va fi un timp irosit, dar nici vorbă de aşa ceva, eu m-am ales numai cu câştig. Îmi pare rău că în ultima perioadă nu m-am putut ocupa de blog aşa cum mi-am dorit, dar mă voi revanşa :) Voi cu ce v-ati ales din urmărirea acestui blog :?
Acest frumos buchet este pentru voi însoţit de imbrăţişări calde. Maica Domnului să vă păzească sub Sfânt Acoperământul Său. Numai bine!

2 comentarii:

Mariana spunea...

Andreea, multumesc pentru blogul tau frumos...in zilele de absenta, ti-am dus dorul, sa stii!
De multe ori ma gandesc ca mi-ar place sa ne mai putem "intalni" asa cum o faceam pe "Femeia Ortodoxa".
Te imbratisez si...la cat mai multe postari cu folos pentru suflet!

magdala spunea...

La Multi Ani de blog, daca iti doresti acest lucru! Sa ai putere si timp sa mai scrii asa ca pana acum:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails