sâmbătă, 24 iulie 2010

Am revenit !:)

Dragii mei mi-a fost dor de voi:)..sa fie dependenta de internet sau o simpla bucurie de a impartasi alaturi de alti semeni din lucrurile dragi?!. O frumoasa "comuniune" de la departare, d.p.d.v. fizic, dar din apropiere daca ne gandim la cele ce sunt "asternute" pe paginile acestui blog?!. Eu cred ca este a doua varianta desi unii apropiati m-au "acuzat" de dependenta :)
De cand nu v-am mai scris, pe langa cele pe care le faceam si inainte (citit, plimbari, etc), mi-am ocupat timpul cu o noua pasiune, arta decupajului:) Am luat acest "virus" de la Irina, careia ii multumesc ca a avut initiativa de a face cunoscuta aceasta arta, care nu este deloc noua..dar despre ce am lucrat vom vorbi la momentul potrivit. Pana atunci va imbratisez cu drag.
Numai bine!
Andreea Tatiana

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails