miercuri, 25 noiembrie 2009

Rugăciune către Sfântul Mucenic Mercurie


Multumim tie, Sfinte Mare Mucenice Mercurie pentru binefacerile ce le revarsa prin tine Dumnezeu si Preasfanta Maica Sa. Nu suntem vrednici, ci mai vartos cel care ti-a alcatuit aceste stihuri - eu, ticalosul, sa privim sfanta icoana ta care revarsa noua, pacatosilor, darurile lui Dumnezeu din destul. Apara cu sfanta sabia ta credinta ortodoxa si sfanta noastra biserica si pe dreptcredinciosii crestini de toate navalirile vrajmasilor vazuti si nevazuti. Tu esti lauda si intarirea mea. Ajuta-ma sa nu pier sub greutatile vietii, ci roaga-te lui Dumnezeu sa imi duc cu demnitate crucea pana la sfarsit.

Ajuta celor obositi si impovarati precum odinioara ti-a ajutat si tie Mantuitorul Hristos. Celor din razboaie da-le biruinta si crestere sfintei noastre biserici, unire tuturor crestinilor, mantuirea sufletelor tuturor oamenilor de pe pamant si luminarea lor si sanatate trupurilor. Tuturor ce lucreaza pe uscat, pe apa si pe sus si in cele din adancuri, da-le de la Hristos prin rugaciunile tale toate cele trebuitoare sufletelor si trupurilor si izbavire de toate greutatile pe care le au.

Ajuta celor ce se lupta pentru dreptate si sunt izgoniti pe nedrept si nu lasa pe uratorul sufletelor sa piarda omenirea.

Iar mie, celui ce cu dragoste praznuiesc pomenirea ta, celui ce m-am facut pana de scriitor, te rog sa ma pomenesti in sfintele tale rugaciuni catre Dumnezeu si catre Preasfanta Maica Sa, care mi te-a trimis in ajutor cand eram mai intristat. Fii mie mijlocitor in ceasul sfarsitului meu si ma invredniceste imparatiei ceresti cu toti sfintii ingeri, care lauda neincetat pe cel dorit sufletului meu, pe Hristos, Fiul lui Dumnezeu Tatal Atotstiitorul impreuna cu Duhul Sfant, care din Tatal purcede, acum si pururea si in vecii vecilor Amin.

Sfarsit si lui Dumnezeu lauda!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails